Leila Söderholm vardagspuls blogg

Leila Söderholm

Namn:
Leila Söderholm 
Familj:
Gift med Anders, tre barn - Moa 11, Max 10, Lukas 6 
Ålder: 43 år


Hemsida: www.lifebyleila.se
Blogg: leila.mabra.com
Facebook: Life by Leila
Facebook grupp: Smygträna
Instagram @lifebyleila 

Gör till vardags:
Jobbar med träning, kost och hälsa. Jag inspirerar, föreläser och coachar personal på olika företag. Jag har även PT-grupper och arrangerar träningsresor.
Tittar på:
Havet. På TV gillar jag program med förändringsprocesser som Biggest loser där människor går från att må dåligt till att må bättre.
Lyssnar på:
Dansant, väldigt dansant skitbra musik, energigivande musik måste det vara. Musik som trycker på glädjeknappen.
Vanligaste vardagsmiddagen:
Köttfärsfyllda zucchini, ganska enkelt och massor med grönsaker.
Får positivt hög puls i vardagen av:
Inspirerande människor ger mig tokpuls och att kunna vara ute och träna och röra på mig.
Får negativt hög puls i vardagen av:
När man inte får timmarna att räcka till, det gillar jag inte. 

Leila visar benövningar på parkbänk Bild: Moa Alexandersson

Multicirkel för benen - För parkbänken

Publicerat: 2015-11-19   |  Leila Söderholm

Hej på er!

Ett sista multipass för ben - en snabb liten pulshöjare. När du inte vet vad du ska hitta på så använd dig av denna lilla jobbiga men effektiva cirkel.


Börja med enbensutfall (så här gör du utfall) på höger ben 10 st - vänd dig om och hoppa upp på bänken landa med mjuka knän och gör ett benböj. Hoppa ner väldigt mjukt och landa med lätt böjda knän. Sätt dig ner i ett benböj och hoppa upp igen. Glöm inte att köra med vänstersidan också!

Vill du veta hur du gör benböj så klickar du här!

Gör det som fungerar för dig, chansa aldrig utan börja med vanliga benböj och utfall om du inte vill eller kan hoppa.

Nu kör vi! Kram Leila