Leila Söderholm vardagspuls blogg

Leila Söderholm

Namn:
Leila Söderholm 
Familj:
Gift med Anders, tre barn - Moa 11, Max 10, Lukas 6 
Ålder: 43 år


Hemsida: www.lifebyleila.se
Blogg: leila.mabra.com
Facebook: Life by Leila
Facebook grupp: Smygträna
Instagram @lifebyleila 

Gör till vardags:
Jobbar med träning, kost och hälsa. Jag inspirerar, föreläser och coachar personal på olika företag. Jag har även PT-grupper och arrangerar träningsresor.
Tittar på:
Havet. På TV gillar jag program med förändringsprocesser som Biggest loser där människor går från att må dåligt till att må bättre.
Lyssnar på:
Dansant, väldigt dansant skitbra musik, energigivande musik måste det vara. Musik som trycker på glädjeknappen.
Vanligaste vardagsmiddagen:
Köttfärsfyllda zucchini, ganska enkelt och massor med grönsaker.
Får positivt hög puls i vardagen av:
Inspirerande människor ger mig tokpuls och att kunna vara ute och träna och röra på mig.
Får negativt hög puls i vardagen av:
När man inte får timmarna att räcka till, det gillar jag inte. 

Leila Söderholm Vardagspuls skateboard plankan Bild: Moa Alexandersson

Vill du ha en stark mage?

Publicerat: 2016-04-20   |  Leila Söderholm

Som ni har märkt finns det en liten serie med hur ni kan använda er av barnens (eller din egna) skateboard för träning också! Här kommer en personlig skateboard-favorit!

Sätt båda fötter på Skateboarden och ställ dig i plankposition med händerna i golvet. Rulla nu in skateboarden under din kropp genom att dra in knäna mot magen. Enormt jobbigt och supereffektivt! Här jobbar du med hela kroppen men främst bålens alla muskler.

Kör 15 repetitioner tre gånger och lägg ihop ett helt program med tidigare övningar.

De tidigare skateboard-övningarna hittar du här:

Djupa utfall

Knäböj

Kör hårt! - Leila